Blog > Gadżety reklamowe - Czy warto w nie inwestować w czasach Internetu?

Gadżety reklamowe - Czy warto w nie inwestować w czasach Internetu?

Nowe media oraz sieciowe portale rozrywkowe i społecznościowe są wszechobecne we współczesnej rzeczywistości – nic dziwnego, że w coraz większym stopniu wykorzystywane są jako narzędzie marketingowe. Przedsiębiorcom może coraz częściej nasuwać się pytanie, czy obecnie warto poświęcać dodatkowe środki na reklamę w materialnej formie, np. na gadżety. Rezygnacja z tej inwestycji może okazać się błędem – za jej skutecznością wciąż przemawia wiele dowodów.

Różne rodzaje marketingu – odmienne cele

Gadżety reklamowe i innego rodzaju tradycyjne formy promocji opierają się na zupełnie innym rodzaju marketingu, niż jego internetowe formy. Zazwyczaj przygotowane są na określone okazje, takie jak targi branżowe czy spotkania z kontrahentami, a ich głównym celem jest zapewnienie, że nasza marka zapadnie w pamięć potencjalnym klientom lub partnerom.

Wyróżniające się dobrą jakością i niebanalną formą drobne upominki to działanie o z góry określonej formie, które ma przynieść konkretne korzyści. To duża różnica względem reklamy internetowej, która jest długotrwałym i złożonym procesem, a jej efekty są rozłożone w czasie.

Drobiazgi, które zapadną w pamięć

Gadżety reklamowe, które mamy zamiar rozdać obecnym i potencjalnym klientom są wizytówką firmy, dlatego ich niska jakość nie zachęci do skorzystania z usług Twojej firmy. Najlepszym wyborem są przedmioty, które wyglądem lub funkcjami nawiązują do charakteru oferowanego przez Ciebie produktu i są opatrzone Twoim logo. Nietypowy design i wysoka jakość sprawiają, że klient zapamięta firmę i jest bardziej skłonny do zapoznania się z jej ofertą.

Tradycyjna reklama w usługach internetowych

W niektórych branżach marketing internetowy może z powodzeniem łączyć się z tradycyjnym – dobrym tego przykładem jest internetowa sprzedaż detaliczna. Pierwsze wrażenie, jakie zrobimy na kliencie jest bardzo ważne i często decyduje o tym, czy ponownie zrobi zakupy w naszym sklepie. Estetyczny wygląd przesyłki oraz nawiązujący do zawartości gadżet to wizualna oprawa, która może przekonać klienta, że do naszej oferty warto wrócić.

dodano 25.11.2022