Blog > Cechy skutecznego gadżetu reklamowego

Cechy skutecznego gadżetu reklamowego

Niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności i branży – każdy chce wypromować markę, aby móc więcej zarabiać. Jednak w dobie nowych technologii i zalewania nas tysiącem różnych informacji w trakcie dnia, dotarcie do klienta wcale nie jest proste. Ilość bodźców sprawia, że zauważamy coraz mniej i coś musi nas naprawdę mocno zainteresować, aby skupić, choć na chwilę, na tym uwagę. Jakie więc cechy powinien mieć skuteczny gadżet reklamowy, aby faktycznie zostać zauważonym? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w naszym artykule!

Skuteczny gadżet reklamowy – jaki musi być?

Z pewnością cech, które wpływają na skuteczność gadżetów reklamowych jest wiele, jednak my skupimy się na pięciu. Tylko tyle i aż tyle pozwoli lepiej dotrzeć do odbiorcy niezależnie od tego, czy będzie to kontrahent, czy też potencjalny klient.

1. Funkcjonalność ponad wszystko!

Duża część społeczeństwa lubi to, co praktyczne i użyteczne. To samo z pewnością będzie dotyczyło właśnie Twoich odbiorców. Dlatego warto zwrócić na to szczególną uwagę. Oprócz tego liczy się również jakość – to, co damy drugiej osobie nie może wyglądać tak, jakby po chwili miało się zepsuć czy uszkodzić. Podarowany gadżet reklamowy to swego rodzaju wizytówka, która świadczy o tobie i Twojej firmie. Dlatego musi być solidna, aby takie samo wrażenie klient podświadomie miał o Twoich produktach lub usługach.

2. Ekologia to duży plus

Rozwiązania ekologiczne są niezwykle ważne dla coraz większej części społeczeństwa. W związku z tym warto podarować upominek wykonany np. z bambusa, tektury czy tworzywa z recyklingu. Skuteczne mogą okazać się również produkty wielokrotnego użytku, ograniczające zużycie plastiku.

3. Dopasuj produkt do grupy docelowej

To niezwykle ważne, ponieważ klient czy kontrahent zauważy, że naprawdę zależy tobie na współpracy i doceni Twoje starania. Nie każda firma decyduje się na tego typu gesty, więc warto o tym pamiętać!

4. Unikatowość

Wymyśl coś, co będzie zaskakujące. Dobry i skuteczny gadżet reklamowy musi się wyróżniać na tle innych, typowych rozwiązań. Może to być kolor, kształt czy możliwości składania i rozkładania upominku. Połącz to dodatkowo z funkcjonalnością, a otrzymasz niezwykle ciekawy produkt!

5. Technologia

Dużą popularnością cieszą się wszelkiego rodzaju elektroniczne gadżety reklamowe, np. powerbanki, głośniki bluetooth, ładowarki indukcyjne, smartbandy, słuchawki czy pendrive’y. Wystarczy nadrukować na nich logo firmy i otrzymujemy atrakcyjny i praktyczny upominek!

dodano 29.09.2022