Niekończąca się magia

Świat staje się coraz bardziej skomplikowany i wirtualny, pędzi coraz szybciej. Ma w tym swój udział także reklama. Przez optyczne i akustyczne przeładowanie ludzie są nią zmęczeni, podchodzą do niej sceptycznie i generalnie nie są nią zainteresowani. Radość w dziale marketingu jest dziś towarem deficytowym. Czy można coś na to poradzić? Czy istnieje sposób, który spowoduje, że reklama znowu będzie bawić, fascynować i pozwoli ludziom poczuć wartość marki?

LogoloopHaptyczne narzędzie komunikacji marketingowej

logoloop® to medium haptyczne: wchodzi z odbiorcą w multisensoryczną interakcję poprzez ruch i zmysł dotyku. Dzięki temu informacje są lepiej zapamiętywane i szybciej odtwarzane w przyszłości. W niewspomaganych testach stopnia zapamiętania reklamy (unaided recall) media haptyczne uzyskują nawet 8-krotnie lepsze wyniki niż druki tradycyjne (więcej informacji w zakładce Efektywność).

 

logoloop ryba

Nareszcie... przerwa na reklamę!

logoloop® budzi w nas instynktowną chęć do zabawy. Zaciekawieni od pierwszego dotknięcia wielokrotnie rozwijamy przed sobą przekaz reklamowy. Kontakt z tą formą przekazu sprawia nam radość, a pozytywne emocje kotwiczą informacje w naszych umysłach. Dzieje się zatem rzecz współcześnie niezmiernie rzadka – z uwagą i ochotą sami angażujemy się w odbiór reklamy!

Ludzie lubią poznawać historie, a logoloop® doskonale potrafi je opowiadać. Cztery kolejne kroki-argumenty prowadzą odbiorcę prosto do zaplanowanego finału. Bez znużenia i z obowiązkowym happy endem!

logoloop przykłady

Dzieło mistrzów niderlandzkich

logoloop® został opracowany w Holandii i tam jest produkowany. Druk odbywa się w założonej w 1703 r. drukarni Royal Joh. Enschedé, drukującej m.in. banknoty euro dla pięciu krajów UE. Od strony technicznej logoloop® to majstersztyk: wyjątkowa grubość i sztywność kartonu Invecote Creato 400g kontrastuje z zadziwiająco płynnym i precyzyjnym mechanizmem rozkładania, bazującym na foliowych zawiasach o grubości 0,03 mm.

nagrody

And the winner is..

Logoloop® powstał z zamiłowania do szczegółów, bo wiemy z doświadczenia, że szczegóły nie są ważne – one są najważniejsze! Osteteczny, wyjątkowy efekt to wynik ciągłego udoskonalania pozornie nic nie znaczących detali. Od wprowadzenia na rynek w 2009 r. logoloop® zdążył oczarować miliony fachowców od marketingu i ich klientów. Zafascynował także jury wielu konkursów: w 2010 r. zdobył Promotional Gift Award, rok później Innovation Prize of the German Printing Industry, następnie Red Dot Award: Communication Design 2012, a w 2016 PSI Sustainability Award.

 

 

Zastosowania kart logoloop


Folder produktowy / wizerunkowy

Z logoloop® wartość dodana staje się dosłownie namacalna! Przejrzysty scenariusz w czterech odsłonach umożliwia zaskoczenie, rozbawienie i pozwala na szczegółową prezentację oferty. Zadziwiający proces składania, wraz z wyraźnie wyczuwalną jakością, jest sympatycznym doświadczeniem, które odbiorca mimowolnie przenosi na Twoją markę, produkt lub usługę. Czegoś takiego nie osiągnie się za pomocą tradycyjnych ulotek reklamowych. Jeśli chcesz, aby grupa docelowa postrzegała Twoją ofertę jako innowacyjną, zróżnicowaną, elastyczną, o wysokiej wartości, to logoloop® będzie idealnym rozwiązaniem.

folder reklamowy

Haptyczne wsparcie sprzedaży

Ta rozkładana karta jest „magiczną sztuczką dla mniej zdolnych”. To po prostu przyjemność w prosty i zabawny sposób objaśniać produkty czy usługi za jego pomocą. logoloop® automatycznie wywołuje błysk w oku klienta i – co nie jest bez znaczenia – także sprzedawcy. Wskutek procesu roz-składania powstają w mózgu efekty torowania, które dodatkowo pozytywnie stymulują przyjmowanie informacji, nastrój klienta i tym samym atmosferę rozmowy. logoloop® pomógł już zwiększyć sprzedaż nawet do 50% i jest dzięki temu prawdopodobnie najbardziej efektywnym haptycznym narzędziem sprzedaży na rynku.

wsparcie sprzedaży

Komunikacja wewnętrzna

Marketing sensoryczny jest także skuteczny w komunikacji wewnętrznej lub procesie rekrutacji pracowników. logoloop® w intrygujący sposób zaprezentuje pracownikowi wartości, które dla firmy są najcenniejsze, a podczas szkoleń pomoże zakotwiczyć istotne informacje głęboko w pamięci. Kandydatom do pracy pozwoli poczuć, że oferujesz więcej, niż oczekiwali.

Komunikacja wewnętrzna

Mailing

Pierwszą przeszkodą, na którą trafia każdy list handlowy czy ulotki reklamowe jest kosz na śmieci. Do 90% zwykłych materiałów reklamowych rozbija się o tę rafę. Z logoloop® omija się ją z łatwością. Fascynacja zmienia się w zainteresowanie, a czterostopniowy dialog prowadzi odbiorcę prosto do „call to action”. Niezależnie czy chcesz pozyskać nowych klientów, czy odzyskać dawnych, logoloop® bryluje we wszystkich obszarach haptycznej komunikacji i zwiększa liczbę odpowiedzi na akcję.

mailing

Insert

Dyrektorzy kreatywni, projektując nowe kampanie reklamowe, często są zmuszeni odpowiedzieć sobie na pytanie: czy przekaz ukierunkować bardziej na budowanie wizerunku marki, czy też na zwiększenie sprzedaży. Z rozkładanymi kartami logoloop® można mieć i jedno, i drugie – silną obecność marki połączyć ze szczegółową informacją i przejrzyście przedstawioną ofertą. Z logoloop® Twoja następna kampania pozostawi na pewno niezatarte wrażenie – tak na klientach, jak i konkurencji. Efekt gwarantowany.

Insert

Zaproszenia i kartki świąteczne

Dobre zaproszenie czy kartka okolicznościowa powinny wyróżniać się z masy innych. Cel ten można osiągnąć z logoloop® z największą łatwością. Wielu klientów potwierdza, że ich kartkę-logoloop® jeszcze wiele tygodni po dotarciu do adresata można było oglądać na jego biurku lub regale. Z logoloop® dołączysz do życzeń z okazji urodzin, Bożego Narodzenia czy Nowego Roku wyjątkowe wrażenia dotykowe, które sprawią, że pozostaną one na długo w pamięci odbiorcy.

rubik na kostce rubika

Logoloop® jest wspólnym przedsięwzięciem Blikvanger, Holandia i Touchmore GmbH, Niemcy.

DOMICO
Libelta 1
62-040 Puszczykowo
woj. wielkopolskie
NIP: 7821208461
REGON: 630621467